poeltjes.reismee.nl

Ojochal

Vandaag is het prachtig weer, we hebben vanacht goed geslapen omdat het na de regent lekker afkoelt. We besluiten om vandaag maar eens zo weinig mogelijk te doen. Vanavond hebben we een nighttour bij Mario, dat is een vriend van Otto (eigenaar van El Mono Feliz). Beetje zwemmen, slapen en lezen lekker hoor! We hebben goeie wifi, ook altijd fijn. Rond de klok van 15.00 gaan we van de berg af en rijden we richting onze opgegeven coordinaten. We eten wat bij een of andere soda langs de weg. Lekker broodje met kip en gebakken banaan, bebidas naturalis zijn hier superlekker. Eigenaar vraagt of we nog koffie willen: die snapt het. We krijgen og iets met banaan en kaas: super lekker! tipico comer.....kom maar door met die hapjes.

Op onze opgegeven coordinaten staat MArio en er is ook een belgisch gezin, we halen nog een tico op en we rijden naar de rimboe. Lange broeken, lange mouwen, repellant spray en laarzen aan (natuurlijk). Ze zien gelijk een roodoog kikker, en hij legt het een en ander uit over geluiden en kikker, wat ik overigens al kwijt ben. We lopen door en we komen de nummer 1 van de giftige slangen tegen...........Het is aardedonker en we hebben allemaal licht, inens is die slang weg en ze, MArio en zijn vriend, gaan toch maar kijken waar hij is gebleven. Een ambulance kan hier niet komen, dat kan ik je verzekeren. We komen nog een blue jeans tegen, glaskikkers, vlinders, blauwe garnaal. Helemaal leuk!