poeltjes.reismee.nl

Van arenal naar santa Elena , monteverde

vanochtend weer lekker ontbeten, daarna nog naar een kruidenwinkeltje. Zit er ineens een papegaai in de tuin; hoe leuk. Het is een wilde en hij heeft een stuk mango gespot. Later geven ze hem ook zaadjes. De eigenaar vertelt dat er ook een tamme rondvliegt, maar ze vinden elkaar niet leuk. Toen vertrokken naar santa Elena, ongeveer 3 uur rijden. eerste stuk lekker asfalt, langs het arenal meer met stunning views. Toen kwam het onverharde gedeelte: action cam op het voortaan en gaan. Nova misselijk wat een k weg. Onderweg nog even wat gedronken en op plaats van bestemming aangekomen; halleluja ! Gelijk door naar salvatura park, te laat voor de canopytour dus we gaan wandelen in THE cloudforest, over hangjongeren bridges. Gaaf om te doen, maar zou ook zomaar het groenendaalse bos kunnen zijn. Oh ja bij de ingang komen we nog een oranje tarentula tegen. Morgen canopy en eindelijk naar het strand. Bij het hotel lekker m'n was weggebracht. Morgen weer schoon goed. Pura vida! We gaan vanavond eten bij een van de 12 bizarre restaurants. Een restaurant met een boom in het midden, kost dubbel het geld, maar nu we er toch zijn!