poeltjes.reismee.nl

Op naar samara, strand

vanochtend de canopytour gedaan bij selvaturapark in monteverde. De man achter de balie zei dat het echt leuk was en echt niet eng. Wij gingen toch ????met de afspraak dat ik een guide. Wilde. Eerst instructie: sterke had achter je op de zipline, hoofd aan de ander kant, remmen is trekken met je sterke hand en gaan met die banaan. De eerste zipline dacht ik: oh fuckederfuckfuck, hoe ga ik dit 15 keer volhouden. Naut vond het helemaal leuk en Nova kreeg sowieso een guide mee. Uiteindelijk heb ik een paar korte zelf gedaan en de rest met guide, Nova ook en guid en Naut alles zelf; bikkels. nij de laatste zipline krijg je de kans om een tarzanswing te maken en naut ging dat doen; je springt aan een touw van ongeveer 20 meter naar beneden en dan maak je een zwaai die zijn weerga niet kent : Fearless gewoon. Met een big smile kwam hij eraf; engnek. hierna nog even ons wasgoed bij het hotel opgehaald en door naar samara. De weg naar de grote weg was waardeloos, tot groot plezier van Guido. Aangekomen bij samara, samara pacific lodge, helemaal lekker. Zoutwaterzwembad en brulapen in de bomen, achter paarden, koeien en varkens helemaal leuk. Vanavonde lekker gegeten aan het strand. komen we een dronken Amerikaan uit Texas tegen, hij was on his honeymoon! Ontzettend gelachen. Hier maak ik de foto van de paardjes op het strand, lopen los, vraag me af of ze überhaupt een baas hebben.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!